Comunicat Pàdel “Americana 2018”

Benvolguts sòcis i sòcies,

Us envio informació sobre l’americana de padel d’aquesta temporada

Enguany es faran tres categories de competició:

• Masculí
  • Femení
  • Mixt

Durant la primera fase es jugarà un sistema de “lligueta” segons els nivells, que durarà d’Octubre fins a finals de Desembre. Més endavant comunicarem les dates exactes d’inici i de finalització.

Aquesta temporada s’ha classificat a totes les parelles en 2 categories , primera i segona, de manera provisional. Si hi ha alguna parella que pensi que no està en el grup corresponent, que es dirigeixi a Tony Navarro (padel@juniorfc.com) per valorar el canvi de nivell. Amb aquesta finalitat es publiquen els nivells perquè cada parella pugui veure la seva classificació.

Categories

Després farem de cada nivell i categoria subgrups per jugar els partits entre si. En la segona fase, amb els ascensos i descensos, farem els quadres segons els resultats de la primera fase.

L’objectiu de l’americana és mantenir la competició interna en el nostre club perquè el nivell pugi i ens beneficiï als interclubes, i afavorir les relacions socials esportives entre els socis i sòcies del club. Pensem que d’aquesta manera potenciem que hi hagi més mescla entre tots els grups i puguem jugar amb parelles diferents a les habituals.

Donem un termini de 3 dies a partir d’ara per poder enviar peticions de canvi de nivell i així poder començar la competició

Bon padel

Tony Navarro, Director Tècnic de la Secció de Pàdel Junior