El Club Junior acollirà la Copa del Rei i de la Reina 2017

El club negre-i-blau, coincidint amb la celebració del seu centenari, serà l’amfitrió de la Copa del Rei i de la Reina d’hoquei herba

Encara no s’han fet oficials les dates, però la directiva del club s’ha reunit amb laFederació Espanyola de Hockey i l’any vinent, el Junior FC serà l’organitzador de la final de Copa del Rei i de la Reina, tant en hoquei femení com masculí. Cal recordar que ambdós equips formen part de l’elit espanyola d’aquest esport, havent quedat el femení en 3a posició i el masculí en 5a posició de laDivisió d’Honor, la màxima categoria estatal d’hoquei herba.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *