Divendres donava el tret de sortida la Copa Catalunya OR masculina amb la participació dels nostres nois. La competició es duia a terme al Club Tennis Urgell, situat a la província de Lleida i sota una lleugera pluja i el fred característic d’aquesta època de l’any arribava el Junior a les pistes.
El primer partit de divendres, a les 21:00h, el Junior es veia les cares amb el Star Padel Tarragona a 1/8 de final el derrotava còmodament per 3-0. Dissabte a les 10:00h, l’enfrontament es saldava amb victòria per 3-0 també, davant el Club Natació Lleida.
A les 17:00 del dissabte el Junior s’enfrontaria amb el veí comarcal, el Terrassa Sports, en una disputadíssima semifinal, que acabaria emportant-se el Junior en el partit decisiu amb un ajustat 7-5 i 7-5.
Finalment, diumenge a les 11:00h arribava la gran final davant el CT Barcino en la qual el Junior cauria per 1-2 en resultat final.
Equip format per:
Xavi Maresme, Dani Martin, Arnau Riba, Pedro Robles, Iban Bernabeu, Oriol Bellver, Tony Navarro, Nacho Alvarez, Guillem Ballesteros, Tinu Toca, Enric Aznar, Dani Marchan, Alex Hermida, Albert Calvo, Lluis Bruna, Sergi Llinas, Jordi Domeño i Albert Riba.
Deixa un comentari