L’Atlètic Junior FC ha caigut per 2-0 al camp del Can Trias i veu com els dos primers classificats s’allunyen definitivament en la classificació. En el partit corresponent a la jornada 27, els de Jordi Lopez s’enfrontaven al Can Trias amb la baixa significativa de Ruy Gama, pixixi de l’equip, que recenment ha abandonat la disciplina de l’equip per incorporar-se al Jupiter del Primera Catalana.
El Can Trias ha fet el primer gol al minut 27. A la segona part els locals han ampliat l’avantatge al 54′. Amb aquesta derrota l’equip blau-i-negre suma una victoria en els darrers 5 partits que deixa al líder amb 16 punts per sobre i al segon classificat amb 11. La setmana que ve s’enfrontaran a l’Atlètic Vilafranca.
Junior FC – 3a CAT
Derrota de l’equip d’Aleix Giol contra el segon classificat del grup 6 de Tercera Catalana. Els blau-i-negres s’enfrontaven al Llano de Sabadell a domicili. Un solitari gol dels locals ha impedit a l’equip endur-se algun punt en la seva visita a la capital vallessana.
Deixa un comentari